Reklamacje i zwroty

Reklamacje 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową: kontakt@lebijou.pl.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas wiadomość drogą mailową na kontakt@lebijou.pl, w której opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, zdjęcia przedstawiające wadę produktu, a także dane osoby zamawiającej oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy z uwzględnieniem przepisów prawa.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@lebijou.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej oraz sprzedaży prowadzonej na rzecz przedsiębiorców działających na prawach konsumenta. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie klienta, które są traktowane jako spersonalizowane.

Biżuteria oferowana w naszym sklepie jest tworzona ręcznie, z uwzględnieniem indywidualnych preferencji Klienta, takich jak rozmiar, dobór kamieni, dodatków itp. W związku z tym, w przypadku złożenia zamówienia na biżuterię z uwzględnieniem takich indywidualnych modyfikacji, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.

Decyzja o zakupie biżuterii na zamówienie wiąże się z akceptacją tej zasady. Prosimy o rozważne składanie zamówień i zapoznanie się z regulaminem sklepu przed zakupem.

Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy znajduje się w Regulaminie strony.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij nam wiadomość mailową na adres kontakt@lebijou.pl, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się cała jego zawartość). 
  3. W przypadku skorzystania z prawa do zwrotu i odesłania produktu, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  4. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania, uszkodzenia lub zniszczenia produktu, pomimo przyjęcia zwrotu produktu, będziemy mieli prawo do wystąpienia o zwrot kosztów w ww. zakresie (odszkodowania).