Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową: kontakt@lebijou.pl.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas wiadomość drogą mailową na kontakt@lebijou.pl, w której opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, zdjęcia przedstawiające wadę produktu, a także dane osoby zamawiającej oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy z uwzględnieniem przepisów prawa.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@lebijou.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej oraz sprzedaży prowadzonej na rzecz przedsiębiorców działających na prawach konsumenta.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie klienta, które są traktowane jako spersonalizowane.
Biżuteria oferowana w naszym sklepie jest tworzona ręcznie, z uwzględnieniem indywidualnych preferencji Klienta, takich jak rozmiar, dobór kamieni, dodatków itp. W związku z tym, w przypadku złożenia zamówienia na biżuterię z uwzględnieniem takich indywidualnych modyfikacji, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.
Decyzja o zakupie biżuterii na zamówienie wiąże się z akceptacją tej zasady. Prosimy o rozważne składanie zamówień i zapoznanie się z regulaminem sklepu przed zakupem.
Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy znajduje się w Regulaminie strony.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij nam wiadomość mailową na adres kontakt@lebijou.pl, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się cała jego zawartość).
- W przypadku skorzystania z prawa do zwrotu i odesłania produktu, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania, uszkodzenia lub zniszczenia produktu, pomimo przyjęcia zwrotu produktu, będziemy mieli prawo do wystąpienia o zwrot kosztów w ww. zakresie (odszkodowania).